tirsdag 24. juni 2008

LIfe is goood :)


Nå har det ikke kunnet gått bedre for hesten min, som stortrives, legger på seg haugevis med kilo og muskler, slapper av og tar det med ro under ridning.

Vi tenker på å starte dressur ved neste anledning - dog bare LD, da. Han er jo travern min, og galoppen vil jeg ikke stresse inn i han nå som han går så bra. Den skal jeg jobbe inn litt senere, for han kan å fatte å kan å holde galoppen, bare ikke så pent.


Selv trives jeg også kjempegodt, for etter at jeg tok opp kontakten med Siv igjen i vinter hadde jeg plutselig fått en trofast stallvenninne som ble med uansett vær. Vi har vært ute i snøstorm og stekende sol, og ikke minst pøsende regn. Vi kakler som høner, koser oss og ser at hestene koser seg i tillegg.

Og Siv som er så sinnsykt positiv - herlig !! Det smitter ;)

Når hun begynte å stelle Magyar og Fokus, så tror jeg hestebasillen infiserte henne sterkt, for plutselig ble det egen hest :) Jeg var med å prøvde de hestene som var aktuelle for kjøp - og det var nesten så jeg tok et flott fall i full galopp på den ene da stigbøylen røk ;) Smarte hest som stoppet med hodet opp - men ikke fullt så smart ellers.

Hun kjøpte Little Brake tilslutt. Hun kunne heller ikke mye, men var meget lærevillig og rolig, samt fantastisk morsom .

Ønsker dem lykke til sammen, radarparet :D

Og like bra at Fokus og Little Brake er som knoll og tott da !

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at det går skikkelig fremover! Morsomt med bilde! Jeg ønsker meg bildespam!